wtorek, 1 listopada 2016

pO d艂UgiEj NieObecNo艣ci.! 馃憫

siEmqa mi艣Qi!馃挄馃挄馃憫
daFfno mnje nje by艂o! 馃挄:D
leCz ma to sFf贸j pow脫d.! <3 :( :D 馃槀
tAka jEdna z kl@sy, MagdZia zmieNi艂a mi cHase艂ko! :O 馃槶 馃槨
zaBra艂a mi na w艂Efie iFoNa i zmieni艁a! :( Bo miA艂am zApiSane.! W noTatniku!
I teraz OdzYska艂am! i siEm cieszEm! hiHi! <3馃槀 Xd CzQu!
nIe wierzyCiem jak siEm cieszeM.! A na dodateQ coRaz wi臉cej was Tu.! cOdziennie wy艢wietlonQa.! <3 Xd kOm臋tUjcie poStqi.! <3
aLe duRzo siEm zmieNi艂o!! <3xd
poSz艂am do dRuGiej gIM! <33 :* zE 艣RedNiom 4.48 .!! cZqU .!!馃槀
i TeRaz mOj膮 bFf jEst nAtQa .! <3 ♥馃槝馃槝馃槀馃槀馃槀馃憣 Ka Ce Pp FOrEvEr .! <#33馃槀馃槝馃槝馃憣
bO mArCeLa czYli ZnAnA jAko mI艣Qa jeSt jU偶 GuPiA .! -,- 馃槳馃槖bO tO bY艂o tAk, 偶Em kUpi艂am tEgo iPhOna.!<3馃挄 SzE艣膯 S!馃槏 馃憣
I oNa bY艂a mEEga zAzdRosNa, bo Mia艁a sOny! 馃枙
i mI wzIE艂a go pOrysOwa艁a .!!! -,-' 馃槶 SuCz! .____. gRR .!馃槧
i jA jOM uDerZy艂am bO jAk TaK mo呕na.! nO nIe? -,-' i tA sUcz mN zAczE艂a sZarPa膰.! gRRR.!  馃槨馃槨
To w sQl by艁o i Ak脫rAt tIczerka sZ艂a.! Aj膯, pSZyps .!馃槣
oD cHeMi .! cO jOm lb maX!馃槙
i zAbrA艂a mnIe do dYrY! 馃槨馃槨 jAk To OnA zAcze艂a.!馃槨
i Od TeJ pOry jEj niE lB mAx!.!  馃槨馃槩
i sIe LbI z t膭 g艁upI膮 mAgdzI膮 co mI blOgasKa zAbrA艂a.! -,- aLe nJe CjE艂am sIe bO niE wJedzIa艂am jAki WzuR!

nO a jAq w sQl.?馃馃槼
jAk wIecIe mIa艂am Red HeR.!馃槣馃槣 pRzez ReszTe 1 gIm.!馃槣 TiCzerki sIe cZepia艂y nA pOcz膮tku.! 馃槀馃槀 aLe p脫藕niej dA艂y Sb spOk贸j.! i Db.!
aLe w kWieTniu z ReD zRb siE pInk! 馃槺馃槺 Xdd
i nAti.! mOja NaJ 馃槏prInceS馃槏 pOwiEdziA艂A 偶E wYgL bEtTer.! 馃憣馃挭 iN pInk nI偶 iN rEd.! CzQu .! <3
a W CzErWcU nA poCz膮tku tIczerki pOwieDzia艂y, 偶E jaK chCe miE膰 DobRe zAchoWanie to MusZe sIem fArbnOn膰 nA cO艣 nAtUrAl.!馃槶 a I TaK rEd a Pu殴niej pInk mI sChOdzI艂 do bL膮Du馃拋
tO Y.O.L.O .!
ZrObi艁am SiEM nA JasNy bL膮d! 馃挄 By艁o NAjss ;**
O tAki pInk MiA艂am.!

aLe iN HoLidejS jAk bY艂am z NaTi <3 nA kOlonIach to zRb Sb zn脫w pInk, aLe OmBrE.!馃拞馃憣
wYsz艁o bJutiFul i dO tEraz Mam.!馃槀
A kOlOnie bY艂y eXsTra.! ❤️馃槀
pOzna艁am AnD偶eLe.! hEh i Mam z Ni膭 t艁o kIlOmetRy nIe iStnieJom bo mIeszKa w WarSaw.! ❤️❤️
jAdE dO nIej z NatQ膮 w FeRie nA 2 tYg.! <3
jEstE艣my wE tRzy B F F.! FoR FoReWER.!
ReSzte HoliDejs by艂am in Ho艂m.! 馃憫

JuTro oPowiem cO bY艂o w tYm roKu sQl bo bY艂o mEga.! i ZasKoczYcie sIe mOcno.! 馃槺馃槺(馃拸)
dO zOba.!  gItaRa siEmQa.! EmO EMi馃拫馃拫馃拫馃憫

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz